blog yang paling aku minati

MEE SIPUT...PEERRGH MEMANG BEST

Ahad, 21 Disember 2008

WE ARE A.C.A.B lyrics


Lyrics | A.C.A. lyrics - We Are A.C.A.B. lyrics

Jumaat, 19 Disember 2008

BERITA TERKINI

  • Kg mempelam.19.12.2008
  • satu perlawanan badminton telah diadakan antara cd jalut ngan limpong di mana
  • cd jalut telah berpasangan dengan pijon ,manakala limpong berpasangan ngan mat zul.
  • walaupun cd jalut berhempas pulas menangkis serangan limpong namun kemenagan tetap berpihak kepada limpong/mat zul 15-6 set pertama dan 15-3 pada set kedua .

Selasa, 2 Disember 2008

al-kisah (budak bujang terlampau)

  • ini kisah seram kawan aku ,si budak bujang terlampau masa dia dan kawannya outstation
    kat trangganu ari tu.kawan aku
    bujangni ngan kwn dia DIN
  • tiba di tganu .nak jadikan cita ,semua hotel dah abis.
    so terpaksalah cari umah tumpangan.

    (bujang) btui ka din rumah ni ja yang ada?
    (din) dah x da yg lain dah..
    (bujang )aku nampak semacam ja umah ni?seram la...
    (din)alaaa.. aku ada takut apa?jangankan loghhii..kepala ketapi pun kalau nak datang.?... datangla..

    ari ptama ok lagi. mlm ke2 ..ah .. lain macam aja nampak si din ni..
    jam pukul 12 mlm.bujang terlena tak sedarkan diri lagi..tetiba ja terdengar suara din menyergah sesuatu dengan kuat.lalu ketawa...

    keesokannya bujang btanya
    (bujang) smalam kenapa kau din ?
    (din) aku rasa tak sedap ati la.
    (bujang) apsal cita la ..kot-kot aku leh tolong?
    (din ) ini antara idup dan mati jang..

    din berlalu pergi tanpa sepatah kata lagi.hari berikutnya...din makin menyendiri
    mukanya semakin pucat.makan minum sudah x dipedulikannya lagi.
    bujang semakin tertanya-tanya apa kena ngan si din nih..suruh cita x nak..hari demi hari berlalu din semakin parah

    mlm .ni adalah mlam ke6 dan mlm pengabisan mereka di situ .besok pagi mereka akan berangkat pulang..jam menunjukkan detik 12 mlm.tiba tiba ....

    (din) jang .. aku rasa, aku nak bagitau juga lah kat kau....
    (bujang) apa dia ?
    (din) ini masalah besar ni..mlm tu yg kau tanya apasal aku bising tu.sebenarnya aku di datangi seorang tua berjubah..dia bagitau.. aku adalah orang terpilih...
    dan dia bagi kat aku sebilah keris emas kecil.dia kata jangan bagi sesiapa tengok.
    keris tu ada kat aku skg.kalau ada sapa tengok ..alamat maut lah aku.

    (bujang) abis tu kau simpan aja la ..apa susah?
    (din) masalahnya dia kata ..kalau aku nak balik ..aku kena kasi kat orang yang betul -betul aku percayai,dan boleh di harap .kalu x aku kena tinggal sini selamanya...ingkar arahannya.. maut menanti
    aku rasa aku nak bagi kau la keris tu. kau lah sahabat yg aku percayai..
    (bujang) tak da org lain dah ka??seram dah aku rasa nihh?
    (din) x da dah ..kaulah layak menerima nya ...(din mengeluarkan sesuatu dari poket bajunya dan menggenggam erat keris itu.)
    (din) kau pejamkan mata skg .bila aku letak keris ni dlm tangan kau baru kau buka mata ..
    (bujang) ok.. aik apasal rasa lain macam aja keris ni?
    (bujang pun membuka matanya dilihatnya keris itu )celaka siot kau din .. ini duit siling singgit gilo kau nih ...abis x da apa berlaku pun?
    (din) x da .. aku teringat kat kampung aja la ..aku gurau aja laa..

Isnin, 1 Disember 2008

jiwa kacau

salam
(limpong)sebenarnya aku ari ni malas nak tulis la .
(jiwa kacau)memang la ..hang tak tulis.hang taip aja.

aahhh.jangan kacau la jiwa kacau.aku tengah tension nihhh.
boring btul la mat motor skg ni,asal lampu merah ja ,jalaaan.
lampu ijau plak ..jalannn.lampu kuning ja... jalannn .ehh. bila masa kau org nak renti hahhh?

agak nya masa lampu merahh kau jalan.pastu datang loghiii.kat depan tetiba .. kbabomm.kebomm,
haaaaa... masa tu la kau org nak renti kannn?ehhh bengang la akuuuu .kat org bangang yang tak pandai nak renti kat trapik like.

(apek tua) ehh lu asik bangang sana bangang sini apa pasat?
(limpong) bukan bangang la.. bengang ..tau dak?
(apek tua) wa tau la bangang . haiyaaa.. apa pasat aa?
(limpong)lu la bangang .
(jiwa kacau )ehh .apa yang kau merepek ni limpong?kalu tak dak keja pi tido la.. esok nek reja plak....
(LIMPONG) OK LAHH. MALAS NAK LAYAN BLOG DAH ..BORING NIHHH

BLOGOBO