blog yang paling aku minati

MEE SIPUT...PEERRGH MEMANG BEST

Selasa, 12 Jun 2012

Hubungan Terlarang...kasihan Ferry

Salam 

Ketikamana sedang aku menuggu perlawanan Euro 2012...sempat juga aku menjengah youtube yang tak seberapa itu.lalu mata aku tertumpu pada satu tajuk yang berbunyi"Tanda Dunia Kiamat~ EMAK Mengahwini ANAK sendiri" MasyaAllah....apa sudah jadi dengan dunia sekarang ni?

Bunyinya sungguh aneh tajuk itu padaku,bagai tak sanggup aku melihat video yang di pertontonkan.barangkali memang umur dunia sudah berada di hujung tanduk mungkin..?Kasihan si anak yang terpaksa menerima kerakusan nafsu seks ibunya ..

Ferry si anak juga mempunyai nafsu seperti anak muda lainnya...mahu punyai pacar yang cantik lagi..muda dan menawan..,juga mahu mempunyai seorang isteri yang muda dan cantik...tapi apakan daya dia di paksa oleh ibunya ..meskipun dia  menolak...tapi..ahhh..akhirnya tertewas jua ...

Kalau korang tonton video ni sampai habis ..korang dapat menyelami perasaan ferry yang serba salah.. gitu
lihat saja ketika pengacara menanyakan bagaimana perasaan ketika melakukan seks..pada ibunya adakah enak atau menikmati...?dan ibunya menjawab..ada ..-(Ya laa ..hang dapat yang muda strong lagi..!).tapi bila ditanyakan pula pada ferry apa yang di jawab?"ya...mau tak mau ..ibu saya memaksa" ini sudah jelas bahawa ferry tak berapa menikmati sangat ....(hang ..tu dah tua betina oii...mana syokk..dah menopos dah...kambing pun nak pucuk muda ...dasar ibu goblog) tak mau cakap banyak tengok sendiri kat bawah ni ...geram aku ,meluat aku ,dasar ibu goblog ...dasar ibu goblog...





BLOGOBO