blog yang paling aku minati

MEE SIPUT...PEERRGH MEMANG BEST

Khamis, 10 Jun 2010

AKIBAT BODOH SOMBONG.....AKHIRNYA ?

SALAM

akhirnya baru hari ni aku berkesenpatan menaip di sini.al maklumlah dah  tiga bulan dah aku berkursus.
walau bagaimanapun aku cuba lah update blog ni....

kawan...apakah itu bodoh sombong?bodoh sombong ialah satu sifat seseorang itu yang teramat bodoh,
sehinggakan keldai yang bodoh di padang pasir pun lebih pandai sedikit dari orang yang bodoh sombong.

maaflah kawan... saya tak pandai berkata-kata tapi....kalau nak tau orang yang bodoh sombong tu ...
haaa...cubalah lihat video kat bawah ni...


BLOGOBO