blog yang paling aku minati



MEE SIPUT...PEERRGH MEMANG BEST

Rabu, 21 Januari 2009

PANTUN MERAPU

main bola tengah bendang
bendang rosak ,padi tak jadi
tahun ni kedah takkan menang
sebab depa lupa pinjam marlon punya kaki


main bola di dalam sawah
sawah pula di tepi rumah bakar kuah
team kedah aku puji hampa memang gagah
tapi sayang ,gagah dgn. pemain import saja kah.kah .kah


orang kata pengulas sukan suka kutuk kedah
lantak dia la, nak kutuk ka nak hapa ka?
ayuh kedah bangkit tebuskan maruah
agar nanti kita juara kali ketiga


shidi dan apis berjalan-jalan
berjalan -jalan dipekan dangnok
la ni kedah memang ketinggalan
woi hampa tunggu la... nanti dia akan mengamok.


mak datuk banyaknya pantun kau
suka aku la nak pantun ke tak?
ehh eehh aku saja nak bagitau kau
pantun aku ni dah abisss tau tak...


burung gagak dalam kolam
kolam berada dalam perigi
laaa... korang ni memang x paham.
pantun dah abiss dah..dok baca apa lagii?

3 comments:

asedan berkata...

pantun apala yang hampa dok merapu ni,buh la pantun matzain jadi semut ka hahahaha

matedan berkata...

buh pantun cikgu deris dok tahan burung ka ,tansri ali men burung ka kan hahahaha

iburock berkata...

hahahaa...pantun sempoii..

Catat Ulasan

BLOGOBO