blog yang paling aku minati



MEE SIPUT...PEERRGH MEMANG BEST

Isnin, 25 Julai 2011

PHOTOSHOP TEKNIK:CARA TUKAR RIM DAN LOWER KERETA

salam
kali ini aku nak bagitau tentang photoshop,Secara lebih tepatnya ialah edit gambar menggunakan pelbagai program editor picture. Memang best! aku pun baru mula nak belajar memasuki alam edit2 gambar ni .Sampai sekarang, dah banyak gambar2 yang aku  boleh edit. Walaupun nampak gambar macam  tak profesional, tetapi aku  rasa seronok bila hasil nampak lawa pada pandangan mata aku.sekarang ini aku tengah belajar cara nak lower kereta dan tukar sport rim kat photoshop...mungkin lepas ni aku akan masukkan bodykit sekali..hehehehe kat dalam gambar aje lah....kalau kat luar ni  alamat parah la duit aku nanti.kalau korang nak cuba lower keta korang pun boleh gak, senang saja.....cubalah tengo-tengok kat youtube kat bawah ni...





1 comments:

arif zakwan berkata...

xdew ker link nk download software niew?

Catat Ulasan

BLOGOBO