blog yang paling aku minati

MEE SIPUT...PEERRGH MEMANG BEST

Jumaat, 31 Disember 2010

AFF SUZUKI CUP 2010-peperangan indonesia -malaysia sudah berakhir


Peperangan sudah tamat.......ternyata kemenangan yang kita miliki ini adalah hasil sokongan padu rakyat malaysia serta hasil usaha yang bersungguh-sungguh oleh team harimau malaya.dan tidak lupa juga semua ni ALlah yang memberi .Oleh itu bersyukurlah wahai rakan seperjuangan sekalian ,jangan terlalu takbur dan riak 
sehingga kita sanggup memaki hamun pihak lawan atas kekalahan mereka.

saya telah melawati komen-komen di youtube ternyata sungguh memalukan.janganlah kita menghina mereka seperti ini (komen dari malaysia )
-This has been flagged as spam   hide

KEPALA BAPAK KALIAN SEMANGAT BANGSA INDONESIAL..DASAR IBU2 ANDA SEX DENGAN ANJING MAKA KLUARLAG BANGSA ANJING DI INDOG YG HANYA TAU MAKAN DUIT RASUAH..BODOH ..KALAH..U R A FUCKIN LOSER...CAKAP BESAR..MAIN TOLOL..HANYA JAGUH DI KAMPUNG SENDIRI..KALIAN JGN LUPA RAKYAT KALIAN DISINI UMPAMA ANJING PELIHARAAN KAMI DISINI DAN DUITNYA DIBAWA KELUAR UTK DIBAWA MAKAN OLEH ANJING2 IAITU MAK BAPAK KALIAN DI INDONESIA..

Rayz9897 14 hours ago 
biarpun mereka sanggup menghina kita.Saya amat berbangga kerana malaysia berjaya mengalahkan indonesia 
Setidak-tidaknya tiada lagi komen bodoh dari  indonesia spt ini

    • @awesomekrizz sudah terbukti Indo lebih hebat dari malingsia! thn 2005 malingsia di bantai 4-1, Bambang Pamungkas di idolakan di Selangor club. yg lu pikir org putih itu, mereka tdk pure putih, ada darah Indo nyaa... Laos di bantai 6-0 wlaupun mereka memiliki 2 pemain asal Aussie.. ;p good friends? where hv u been living? cave?? ur ppl always in a hunt of creating problms with Indos. did u know ur shitty country's the most hated in south east Asia?? fuck off!
    • jangan bersombong diri Indonesia,,masih byk yg harus dilewati,,percuma menang byk diawal kalo diakhir kalah,,mau menang 5-0 mau 6-0 mau 5-1,,ga da bedanya sama menang 1-0 ato 2-1,,yg kita butuh kan MENANG bukan kesombongan(karena menang byk),,,
    • @namakupenjahat sebodo amat....kalah dari negara lain boleh saja....yang penting jangan kalah dari MALAYSIYOT....hua..ha..ha..ha.­.ha
    • ya kalo gitu ga usah ikut AFF kalo cuma pengen menang dari Malingsia,,c'mon guys
      saatnya Indonesia bangkit,,kalo cuma menang dari malingsia mah gada papanya,,emang pringkat malingsia d bwah kita,,
    • @namakupenjahat hua..ha..ha..ha...sorry bro....gua pikir lu orang malingsial....ternyata orang bekasi rupanya...hua..ha..ha
    • GARUDA DI DADAKU !! GARUDA KEBANGGAAN KU !!! MALAYSIA AKUILAH KEKALAHANMU BECAUSE YOU GOT NOTHING... NOTHING !! NEGARAMU ADALAH SAMPAH DISEGALA BIDANG !!!!! SUCK MY BALLS MALING-SIA !!!

Selasa, 28 Disember 2010

Sek Loso - 5 Naa Tee - 5 นาที

R/C HELI FOR SALE LOWEST PRICE

The Syma S107 is a high quality 3 channel mini indoor co-axial helicopter w/ built-in gyro and a metal frame. This model is miniature in size and its light weight makes it incredibly portable so you can take it anywhere you go. It also offers a wide infrared control and a design that is customized for indoor flying. For being only 19cm in length and weighing in at only 34grams, this mini helicopter packs a lot of power. The S107 is controlled by a 32-Level high precision speed controller, it automatically stabilizes the rotor blade system for steady lift off. Also, the high tenacity propellers are powered by 2 solid motors with a third motor in the tail rotor, which gives this machine the power you need. The S107 comes with a high capability Li-Poly battery which is good for longer flight time, and can easily be recharged through the transmitter that is provided. The Syma S107 is a great model for any beginner, from kids to adults. Once you get the hang of flying one of these you are ready to step up to the next level.












Feature:
Miniature size & light weight. Super wide infrared control miniature design for indoor flying 19cm long and weighing an incredible 34 grams
Controlled by 32-level high precision speed. Auto stable, rotor blade system for steady lifting-up
3-Channel Helicopter movement forward / backward / up / down / left / right
High tenacity propeller
POWERED BY 2 SOLID MOTORS WITH A 3RD MOTOR IN THE TAIL ROTOR
High capability, dynamical Li-Poly battery. Can be recharged through the transmitter provided
Charging and power indicator
Controlled by digital technology. Infra red control system
Tri-band Technology. Nonintervention used 3 bands
High efficiency, driving motor and surge power

Speculation:
Weight: 34g
size: 220x38x98(mm)
Dimensions: main rotor diameter 190mm
Helicopter battery: 3.7v Rechargeable lithium polymer battery
Charging Time: 30-35 minutes
Flight Duration: 6-8 minutes
Frequency: Infrared control system - bands A, B & C
Control Specification: forward / backward / up / down / left / right
Range: Up to 10m (30ft)
Included:
100% Brand New
1 x 3-Channel Radio Remote Control Helicopter
1 x Remote Control (not include 1.5v AA battery)
1 x Tail Blade



1x USB Cable


want this ?
Regular price: $49.95
now only Sale price: $29.95 go to 

FINAL AFF SUZUKI CUP MALAYSIA-INDONESIA



Begitulah lumrah alam ,yang kuat kita sanjung dan kita puji yang lemah kita kutuk dan kita keji .setelah 
saya menonton perlawanan antara mal-indon semalam dapat saya katakan disini bahawa janganlah
kita terlalu memuji sangat kemenangan kita atas indonesia .Ini kerana masih terdapat lagi satu perlawanan
yang akan kita tempuhi di gelanggang mereka nanti.cukuplah sekadar kita memberi tahniah kepada pasukan kita dan meniupkan semangat agar mereka lebih berusaha di sana nanti.janganlah kita terlalu taksub dengan

kemenangan kita sehingga kita mencaci dan mengeji pasukan mereka,lupakah kita pada kekalahan 5-1 tempoh hari kepada mereka ?masa tu mana pujian kita? mana semangat kita?yang kedengaran ialah kenapa malaysia tak ambil pemain import?ketiadaan pemain import buat kita kalah dan macam-macam tohmahan lagi.
tapi bila kita menang 3-0 keatas mereka macam-macam kita kutuk mereka .malah kita berbangga pula dengan pemain tempatan.dan merasa megah kerana tiada pemain import .kita kutuk mereka kita kutuk pemain import mereka di ruang komen di youtube .dimanakah tatasusila kita?Ingat final ke 2 nanti seandainya kita kalah... kita pula akan di keji ,akan di kutuk.....hahaha.

tapi seandainya kita menang barulah kita boleh bermegah sedikit....masa tu barulah malaysia boleh di gelar anak jantan sejati..ingat perjuangan kita masih belum tamat. masih ada 90 minit lagi untuk kita merayakan kemenangan atau menangis kekalahan .untukmu malaysia...berjuanglah demi negara ..inilah peperangan kita dengan indonesia yang selama ini hendak memerangi kita ..peperangan secara sihat....malaysia bolehhhhhh.










MENGAPA AKU TAK BERJAYA DALAM BISNES ONLINE

Mengapa aku tak berjaya dalam dalam bisnes online? itulah yang bermain dalam benakku walaupun aku
sebenarnya tahu sebab dan musababnya.Bukan senang kita nak berjaya dalam perniagaan internet ni.
Sedangkan yang cerdik pandai dalam selok belok komputer pun belum tentu boleh berjaya dalam perniagaan ni. inikan pula aku yang baru setahun jagung berjinak-jinak dalam dunia  internet.

Walaubagaimanapun aku menyimpan hasrat agar suatu hari aku berjaya dalam bisnes online ni.Bukan aku tak berusaha ....kadang-kadang sampai naik pening kepala aku memikirkan bagaimana cara nak buat posting,
bagaimana cara aku nak iklankan blog aku ni? dan barang apa aku nak jual di sini ?

AFFILIATE?

Aku dah cuba cara ni tapi kurang berkesan .Bukan program ni tidak bagus tapi aku yang tidak pandai mempromosikan barangan yang hendak di jual. Itulah kelemahan yang aku miliki...bayangkanlah dalam kesibukan aku bekerja seharian mana aku ada masa nak mempelajari selok-belok perniagaan internet.
walaupun aku memerlukan wang tambahan dalam keperluan harianku...tapi aku terpaksa terima seadanya..

SEBAB-SEBAB AKU TIDAK BERJAYA DALAM BISNES ONLINE

1 )  kekurangan ilmu mengenai internet
2 )  masa amat terhad untuk mengadap komputer
3 )  kurang pengetahuan dalam bahasa inggeris 
4 )  saya budak baru belajar kalau salah tolong tunjukkan

ANTARA BISNES ONLINE YANG AKU PERNAH CEBURI .

1 BUXTO
2 EBAY
3 PAYDOTCOM
4 PEPPERJAM
5 MUDAH (hanya 2 buah kereta yang aku mampu jual setakat ini)
6 ALIBABA 
7 DAN BANYAK LAGI .(dah lupa dah)

BLOGOBO