blog yang paling aku minati

MEE SIPUT...PEERRGH MEMANG BEST

Isnin, 20 April 2009

PIALA FA 2009

salam

setelah berhempas pulas dengan pelbagai masalah, akhirnya pasukan kelantan
berjaya ke final piala fa.walaupun ini kali pertama buat kelantan
tapi saya rasakan kelantan ada peluang menang kali ini.

selangor juga saya rasa agak hebat skillnya.dengan gandingan mantap amri yahyah
dan safees sali,mungkin juga mempunyai peluang tapi tak sekuat peluang khalid jamlus
dan indra putera yang boleh merubah suasana menjadi di luar dugaan.

apapun kita nantikan perlawanannya nanti.


sekianlah penulisan dari orang yang x pandai menulis blog.orang buat blog saya pun nak buat blog.tapi x pandai nak susun ayat.asalkan korang paham sudahlah.

Sabtu, 18 April 2009

thai music video

salam
kepada peminat peminat lagu thailand ,di sini saya ada linkkan lagu lagu kegemaran anda .cuma klikkan pada tajuk lagu shj untuk melihatnya.terima kasih


bird &sek loso naan tow rai gaw raw
bird &sek loso om pra ma pud
carabao wanipok
carabao กัญชา(ganja)
carabao made in thailand
labanoon แฟนเก่า (feen kau)
labanoon 191
labanoon คนตัวดำ(khon tua dum)
labanoon แอบรัก(aab-ruk)
labanoon ยาม(yum)
loso เราและนาย(row lae nai)
loso Phu Chana (ผู้ชนะ)
loso Arai Gor Yaum - อะไรก็ยอม
loso pantip
loso 5 nah tee
loso key rak chan bang mai
loso som san
looknook suphaporn KOON LUM JAI
palapol jai khor
rock saderd BOO RAK SE DAM
rock saderd HUA JAI MUK NGAI
rock salaeng MOTOR SY HANG
tik shiro young mee ogart
tik shiro jeeb nee naan
tik shiro yah tum bpen hen jai
tik shiro kong paeng
thongchai mcintyre sabai-sabai
tik shiro chun thie mai dai

Jumaat, 10 April 2009

BN KALAH ?TERGUGATKAH UMNO?

salam

hari tu masa hangat berkempen di bkt selambau dan bukit gantang aku lihat
pakatan rakyat ada harapan nak menang.dengan suasana kempen yang di jalankan pakatan rakyat ,ditambah sokongan di hari penamaan calon.memang ada harapan besar pr untuk menang.selepas saja dato seri najib dilantik beliau terus umumkan penarikan balik sekatan ke atas harakah serta membebaskan 13 tahanan ISA .dato seri najib juga di lihat lebih mesra rakyat.hatiku mula gusar ,boleh menangkah PR di dua bukit dengan
segala kebaikan dan ketokohan yang ditunjukkan oleh najib?di batang ai jangan cakaplah,batang sentiasa boleh menang punya.cuma di dua bukit saja ,tak semestinya dua bukit itu boleh di daki.tercungap -cungap juga mulut apabila nak mendaki dua bukit tu.tak gitu shidi ngan beannyerr?dengan kebaikan najib itu firasatku mula merasakan BN akan menang di salah satu bukit.tapi aku rasakan PR akan menang di bukit gantang kerana isu ambil alih kerajaan perak masih relevan di lihat oleh rakyat.

tiba hari mengundi,pada petang tu seawal jam 8 mlm aku pun menunggu keputusan di depan tv.tiada satu pun berita keputusan di dua bukit ,yang ada hanyalah batang ai
yang mengistiharkan BN menang.sementara keputusan di dua bukit akan di ketahui selewat-lewatnya jam 10 mlm.ahhh... aku sudah dapat menduga pasti kedua-duanya di menangi oleh PR.ternyata dugaanku benar belaka .jadi... ingik ku nyatakan disini
tergugatkah umno?fikir-fikirkanlah.

barisan nasional Pictures, Images and Photos

PARTI ISLAM SEMALAYSIA Pictures, Images and Photos

keadilan Pictures, Images and Photos

Khamis, 9 April 2009

ganas!kelantan mengganas

salam

apa sudah jadi dengan penyokong kelantan? aku rasa halim nafi lah punca segala kekecohan ini. penyokong kelantan bertindak liar sehingga merosakkan kereta polis dan orang awam. apa sudah jadi ni? aku memang dah tau dah penyokong kelantan memang fanatik dari dulu lagi. kelantan memang tak boleh main bola dah.kat mana-mana pergi lwn pun mesti gaduh punya.apa kata anda kita gantung saja pasukan kelantan dalam liga super. berilah komen anda ,adakah anda sokong atau tidak?

klik sini untuk video kelantan ganas

Ahad, 5 April 2009

kedah kalah

ahhh...
aku bengang nih....
camna kedah bleh kalah pula?ni tak lain tak bukan kerana
bomoh cd jalut la ni...aku tau laa..

kedah oh kedah tolonglah lain kali kasi menang la...
sesiapa yang baca blog ni kasi komen sikit la ...
kedah Pictures, Images and Photos

Sabtu, 4 April 2009

gila lagi menggilakan-manusia makan taik lembu

SALAM

aku harap korang sihat semuanya..

gila...taik lembu pun dia orang makan? x percaya?
haa.. tengoklah kat bawah ni.korang sanggup ka makan taik lembu?
aku tengok pun nak termuntah...huekk.



macammana lalu makan nasi ka?

Jumaat, 3 April 2009

KEDAH, SELANGOR ,KELANTAN

Salam

seperti kita ketahui,di awal musim pasukan kedah sedikit hambar persembahannya.
kalah dengan selangor 3-1 ,tapi kedah kini telah kembali,walau tanpa marlon punya kaki.tapi kedah masih boleh berharap dengan fadli,khairil ,dan banyak lagi.
selasa lepas kedah melakar kejayaan lagi dengan mengalah kan pahang .

manakala selangor dan kelantan kecundang.tempat teratas liga super kini
beralih ke perlis pula.ahh...apa sudah jadi ngan kelantan ni...
ni dah masuk tiga kali dah kalah ni?di harap kelantan dapat merekodkan
kekalahan keempat bila bertandang di kedah sabtu ini.ini..harapan peminat kedah.

ada banyak sebab kedah boleh menang dengan kelantan sabtu ni.
salah satunya sokongan yang kuat dari peminat kedah kat bawah ni.
terutamanya shidi jalut,ehminye,anot maydin,pijon.dll.sabtu ni depa pasti pi...
beri sokongsn...itupun..bergantung la...kalau jeslo telefon suruh pi baru depa pi.
kalau x....hampehhh

Photobucket

BLOGOBO