blog yang paling aku minati



MEE SIPUT...PEERRGH MEMANG BEST

Ahad, 17 Mei 2009

blog :cara melepaskan tension

salam

sebenarnya sudah lama ingin saya nyatakan disini,apakah tujuan saya membina blog ini.
ia bukanlah untuk mencari duit poket sebenarnya.jauh sekali utk menjadi jutawan internet.saya tahu saya memang saya tak mampu menjana pendapatan melalui internet.

BLOG adalah satu cara saya melepaskan tension,dan cara saya memperkatakan apa yang terbuku di hati.segala kemarahan dan ketidakpuasan saya terhadap segala hal.
tapi akhir akhir ini kebebasan untuk meluahkan kemarahan terhadap kerajaan agak terbatas.lihatlah berapa ramai para blogger di tangkap akibat penulisan mereka yang
menghentam kerajaan.

oleh itu walaupun saya agak tak berpuas hati dengan sesetengah pihak ,maka saya terpaksa pendamkan saja perasaan itu.zaman sekarang manusia sudah bijak menggunakan akalnya.silap sikit saja kita akan di saman,sampaikan anak sendiri pun sanggup menyaman bapanya.

nasihat saya berhati-hatilah apabila nak mengutuk,mencaci,atau komen seseorang di internet.jangan sampai tersilap langkah .sekian

0 comments:

Catat Ulasan

BLOGOBO