blog yang paling aku minati



MEE SIPUT...PEERRGH MEMANG BEST

Sabtu, 12 September 2009

jalan jalan makan angin




salam
buat kengkawan yang selalu masuk kat blog ni ,
ari ni aku nak post gambar aku pergi jalan-jalan
ngan keluarga aku,saja la... dah cuti sekolah tu.
bawak la dia orang jalan kat gua kelam,perlis .tempatnya memang best la....rugi kalu korang tak pergi.




kiri :pahmi,fatin dan hanif ...waaa..syok sakan la  hampa noo!!!






ni bukan kat gua kelam lagi dah....
ni kat air terjun titi hayun di YAN .kami singgah masa balik
s.p, balik dari hari keluarga TNB.









tengok tuuu..mat pah mi kalau ngan air terjun.
cukup mau...buas nak mampuih.

 



masa balik dari titi hayun, aku singgah pula kat pulau bunting,
wah susah juga nak ke pulau bunting ni,cari jalan kat satu jam baru jumpa,tapi tempatnya best gak.orang memancin banyak la kat sini.kawan aku tu si shidi dia pernah mancing kat sini.

masa tengah malam plak tu ...jumpa hantu wa cakap lu...
lepas tu balik rumah terus demam seminggu...kah kah..kah











                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

0 comments:

Catat Ulasan

BLOGOBO