blog yang paling aku minati

MEE SIPUT...PEERRGH MEMANG BEST

Jumaat, 12 September 2008

pantun merapu @ jiwa kacau aku dan bos...

hari hari aku pergi kerja ,
pergi kerja dengan kereta ,
sampai di pejabat aku malas kerja ,
asyik sembang saja ,aku pun tak buat kerja,

tersebutlah kesah akhirnya boss pun nampak,
dia kata hang ingat pejabat ni hang punya bapak?
aku terdiam seribu bahasa ,buat -buat pekak,
dia kata awat hang diam, nak kena penyepak?

hati aku pun mula panas bila dia cakap macam tu.
badan dia besar lembu pun aku nampak besar kutu.
aku tak boleh tahan dah ,satu macam saja dia ushar aku.
aku sound dia  awat?lu ingat wa takut kat lu?

bersambung ......

4 comments:

Tanpa Nama berkata...

j

Tanpa Nama berkata...

sedan x pose x ape sebab p ambik mc kat mak datin.

Tanpa Nama berkata...

haha sapa yang kata macam 2,aku x posa xpa bleh jgak ganti hahahaha

Tanpa Nama berkata...

smalam cd,anot maidin dan ramai lg depa p karaoke depa buat gila dalam karaoke .mat d pun p jugak .depa collet sorang rm10.dengaq kata sronok depa p smalam

Catat Ulasan

BLOGOBO