blog yang paling aku minati



MEE SIPUT...PEERRGH MEMANG BEST

Khamis, 11 Februari 2010

RAJA LAWAK MUSIM 4 -minggu 6 AN2 terkeluar

minggu 6 raja lawak 4 ni menggunakan tema hantu komedi la pulak.
tapi aku tengok para peserta semuanya macam kekeringan idea lah.
dalam kepala hotak aku ni,punya banyak idea yang timbul pasal lawak
hantu ni.

Nabil pun dulu ada gak lawak hantu.drakula cina dia tu.tapi apasal
peserta raja lawak  musim 4 ni x dak idea ha?aku agak mungkin
kumpulan AN2 boleh buat lawak spesel sikit kot?tapi bila tengok je
persembahan mereka ...hampehh.macam buat drama pentas la pulak.

peserta di sukai ramai  Idlan pun macam tu juga, x dak idea langsung .
sepatutunya Idlan haruslah bersungguh -sungguh membuat persembahan
jangan buat sambil lewa saja.kau ingat kau no 1 skg ni kau x bleh terkeluar ker?
kalau kau x buat perubahan besar, comfirm minggu depan kau bottom 3 la sama
ngan caca.

ha... yang nampak bersungguh -sungguh sikit mamu ngan kecik...dia orang ni memang
berusaha untuk menang.tapi masih belum di tahap memuaskan ,saya harap minggu ke 7 nanti
para peserta dapat buat lawak habis kelakar.di harap peserta x takut mencuba sesuatu idea
baru utk di ketengahkan.



0 comments:

Catat Ulasan

BLOGOBO