blog yang paling aku minati



MEE SIPUT...PEERRGH MEMANG BEST

Isnin, 8 Februari 2010

RAJA LAWAK MUSIM 4 -siapa yang paling lawak

Raja lawak musim 4 dah pun sampai minggu ke 5 .dari apa yang aku perhatikan bakat bakat yang ada pada peserta  kurang menonjol lah....mungkin peserta kita ni cuba untuk tidak menjadi nabil ke 2 atau mana-mana
pelawak kat malaysia ni.bagi aku tak salah nak tiru gaya siapa pun.tapi biarlah kena caranya dan betul-betul lawak.

Setelah minggu ke 5 ni aku rasa aku dapat meneka siapa yang akan sampai final nanti.pada minggu pertama
Faiz memberikan persembahan yang memyakinkan dari peserta lain,tapi sayang minggu ke 2 dan seterusnya
nampak faiz kekurangan idea dan tidak konsisten.sementara alex dan idlan terus mengukuhkan kedudukan masing-masing.

Mamu dan wili pulak mula memperlihatkan bakat mereka.terutamanya mamu ,nampaknya semakin banyak pula idea lawak mereka.sayangnya wili tak bertahan lama .mereka terkeluar pada minggu ke 3.
lupakan mereka yang terkeluar ,mari kita lihat mereka yang tertinggal....AN2,KECIK,CACA....

Tapi aku rasa minggu ke 6 ni .....kalau tak caca mesti an2 yang terkeluar..aku pun dah boring tengok lawak x jadi mereka tu.harapkan muka aje  kiut tapi x lawak...ini raja lawakk la lu pikirlah sendiri..........

 

  




1 comments:

limpong85 berkata...

lawkkkkk kerr?

Catat Ulasan

BLOGOBO