blog yang paling aku minati



MEE SIPUT...PEERRGH MEMANG BEST

Jumaat, 21 Januari 2011

pantun merapu @ jiwa kacau aku dan bos...bhg 2

bos aku ni jenis cina zaman batu,
bila aku sound dia ..mulalah dia naik hantu,
cakap banyak tak guna ..baik aku blah dulu,
aku pun mulalah melangkah seribu blah ikut pintu...

di dalam waja  fikiranku berpusing-pusing ,
fikir begitu  salah ,fikir begini  pening,
habis semua roundbot  alor setar aku pusing,
last-last kat depan klinik juga aku parking,

korang nak tau kenapa klinik tempat aku tuju?
ya..betul ..tentu la nak jumpa dr raju,
mesti korang tanya kenapa nak jumpa dr raju?
aku jawab mestilah nak periksa ..takut ada swine flu....

setelah mengambil ubat hilanglah aku punya pening,
kepala aku pun dah tidak lagi berpusing,
maka boleh lah aku melakukan perkara yang terpenting,
apa lagi?.....bolehlah aku mulakan berblogging,

kat sinilah aku mula merasa tenang,
sampai nak buat kerja pun tak senang,
alih-alih  seminggu dah kerja aku tak datang,
dan sekarang ni ,,,,aku dah pun kena buang .

pantun ini memang pantun merapu,
dah tak dak kerja ...aku tulislah walaupun aku tipu..
kalau korang dah baca ..bacalah dengan berlagu,
agar nanti korang juga akan merapu seperti aku,


2 comments:

Tanpa Nama berkata...

apa kena mengena gambar ultraman ngan pantun ni...?

Tanpa Nama berkata...

ultraman tu pun menipu hampa juga...
mana ada resaksa kat dlm dunia ni --
itulah kaitan dia ..ha..ha..ha

Catat Ulasan

BLOGOBO