blog yang paling aku minati



MEE SIPUT...PEERRGH MEMANG BEST

Selasa, 27 September 2011

Biru Itu Bukanlah Hitam


Entah apa yang sedang aku fikirkan,mencari sesuatu penjelasan yang sedang dalam kekusutan Memerhati ke dalam jiwa dan sanubari,apakah aku masih lagi  di sini ...aku tak pasti.Dimana harus aku mencari identiti diri,untuk aku terus berblogging...ahhh kepalaku sudah pusing.Satu demi satu laman web aku terjahi,dari blog otai dan juga yang baru dua tiga hari .

Aku pening,pening,peninngg....siapalah aku untuk menggagahi,menyusuri dunia badai berblogging.Aku tidak punya kemahiran, jauh sekali kepandaian,yang aku tahu hanyalah meluahkan perasaan.Walaupun tiada pembaca meniggalkan pesanan,namun aku tetap membiarkan jari-jemariku menekan.Menekan mengikut perasaan,perasaan yang menghamburkan kekecewaan.

  

Apakah aku sudah kehabisan idea?  keserabutan berserabut dalam kepalaku .Oh idea kunjunglah dikau walau di mana adanya engkau ?Buntu ....aku masih buntu mencari jawapan kerna tiada rakan meninggalkan pesanan.Wahai rakan ...sudilah kiranya dikau meninggalkan pesananmu agar aku tidak bisa termanggu...dan terkedu.

Aku masih baru...itulah kata-kataku sekadar memujuk hatiku yang sedang pilu.Apabila otak sudah keliru aku menjadi haru biru....lantas tidak mengenal antara sos dan budu.



1 comments:

ilovekampungku berkata...

xper....kekadang blog ni bukan untuk meraih kepopularan...tetapi sekadar untk meluahkan perasaan.....
teruskan usaha

Catat Ulasan

BLOGOBO