blog yang paling aku minati



MEE SIPUT...PEERRGH MEMANG BEST

Rabu, 14 September 2011

MEE SIPUT ..PEERRRGHH MEMANG BEST


Pernahkah anda makan mee siput? Mee siput ni memang terkenal di sebelah selatan tanahair.
Adakah anda ingin merasai keenakan mee siput ? Mee siput ini hanya boleh di dapati di Muar sahaja di tempat lain aku kurang pasti. Mee siput nie sedap di makan dan diminum bersama  kopi 434 yang popular di muar jugak. memang sedap dan sambal dia memang marvelous ‘PEDAS’




Kini, mee siput bukan saja boleh didapati di Muar, tetapi boleh didapati dari seluruh Malaysia. Tak perlu susah-susah cari kawan balik Muar, nak kirim beli mee siput. Korang boleh beli mee siput secara online saja di meesiput .com. Mee siput ni boleh dihantar ke semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak. Korang jangan risau pasal penghantaran, kualitinya terjamin.






apa kata mereka


1).Originally Posted by fnd75 View Post
update sikit - testimoni aku plak:

1. sambal paling power penah aku makan, mmg ngam dgn mee siput ni (curah dulu sambal lepas tu kasik renyuk)
2. amik pukul 1 lebih tadi - COD dgn TT & husband, sampai pkl 10 mlm ni dh 4 bungkus aku taram
3. aku borong 6 bag siap dpt extra 3-4 bungkus (tima kasih daun keladi, lepas ni boleh COD lagi)
4. org JB boleh kontek aku kalo nak rasa mee siput lazat ni

* rasa mcm nk makan lagi la...

~ fnd75

(2)saya punya dah dpt tgh hari.tadi baru makan.ape yg saya boeh katakan mmg sedap dari lain yang lain.paling sedap sambal dia.pedas berdesing tuu...sampai skang rasa lagi pedasnya.hehe.

p/s:sambal tu buat sendri ke?mcm sambal giling je.

(3)Ni testimonial selepas aku beli dan aku makan..

1. barang disampai dalam masa 1 hari. Kiranya cepat gak la. Barang 

dalam keadaan baik. Hancur sikit-sikit aje. Tapi semuanya masih mantap.

2. Setiap hari aku makan satu. Aku anggap macam makanan ringan. Lagi-lagi bila musim bola dan piala thomas ni dah bermula. Memang dah jadi makanan ruji aku bila nonton. Kekadang sekali 2 bungkus aku tibai..

3. dari segi rasa, sambal dia memang terasa. Tanpa sambal ni, aku tak rasa ramai orang akan suka dengan mee siput ni. Sambal memainkan peranan. Cukup pedas. Dan aku memang suka benda-benda yang pedas nih..

Ok dah. Cukup. Itu yang aku rasa, aku pegang, aku nampak dan aku makan. So far, baguslah untuk makanan ringan. Takdelah asyik makan jajan dan kopok aje. Hehe..



jadi...apa tunggu lagi ? order la...


1 comments:

limpong85 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Catat Ulasan

BLOGOBO